Bezorging en levertijden
Bezorging en levertijden

Producten die op voorraad zijn leveren wij binnen 2 weken.

Producten die niet op voorraad zijn leveren wij binnen 3 maanden. Deze producten worden gemaakt in onze fabriek in Indonesië waardoor de levertijd langer duurt. Zodra de bestelling in Nederland is aangekomen nemen wij contact met je op.

Afhankelijk van het artikel dat je hebt besteld, berekenen wij de bezorgkosten. Om er zeker van te zijn dat jouw bestelde producten in de beste staat aankomen, werken wij met diverse transporteurs. Zo worden bijvoorbeeld meubels, spiegels of panelen met onze eigen transportdienst vervoerd en worden kleinere items zoals woonaccessoires of krukjes met PostNL verstuurd. Benieuwd naar de verschillende verzendwijzen en gang van zaken? Kijk dan bij het onderdeel ‘Levering door PostNL’ en ‘Levering door transportdienst’

Track & Trace
Zodra wij jouw bestelling hebben overgedragen, ontvang je van PostNL een email met hierin de track & trace code om jouw pakket tot aan de voordeur te kunnen volgen.

Niet thuis?
Ben je niet thuis tijdens de eerste afleverpoging? Dan brengt de bezorger jouw pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt, waar je jouw pakket vanaf de eerstvolgende werkdag op kunt halen.

Altijd op afspraak
Wanneer onze eigen transportdienst uw bestelling aflevert, neemt onze planningsafdeling na het bestellen zo snel mogelijk contact met je op voor het maken van een afspraak. Hierbij wordt een dag en vervolgens tijdsblok van circa 2 uur afgesproken op een dag die jou het beste uit komt.

Wordt jouw bestelling bezorgt door onze externe transporteur Besseling, dan neemt hun eigen planningsafdeling binnen 5 werkdagen contact met je op voor het maken van een afspraak.

Levering
Onze transporteurs gaan graag een stapje verder. Letterlijk. Zij leveren jouw bestelde items met de grootste zorg af en zetten deze precies op de plek waar je ze wilt hebben. Let wel op: dit geldt alleen voor de begane grond. Daarna nemen zij het afval zoals verpakkingsmaterialen weer met zich mee.

Niet thuis?
Ben je niet thuis tijdens de eerste afleverpoging? Dan neemt onze planningsafdeling zo snel mogelijk opnieuw contact met je op voor het maken van een nieuwe leverafspraak. Let op: hier kunnen eventuele kosten aan verbonden zijn, welke in dat geval altijd op voorhand gecommuniceerd worden.

Tegen een meerprijs bezorgen wij ook in flats en appartementen:

  • 1e etage via de trap, (mits genoeg ruimte) + € 24,- per artikel
  • 2e etage via de trap, (mits genoeg ruimte) + € 28,- per artikel
  • 3e etage via de trap, (mits genoeg ruimte) + € 32,- per artikel
  • 4e etage en hoger via de trap, (mits genoeg ruimte) + € 36,- per artikel
  • Met de lift, ongeacht de etage, (mits de meubelen passen): € 24,- toeslag

Als je twijfelt of je product wel door de deur kan of in de lift past, neem dan contact op met onze klantenservice. We kijken dan samen wat de afmetingen zijn en hoe we het product op de juiste plek krijgen. Wij kunnen je bijvoorbeeld aanraden een verhuislift te huren.

Ja, dit is mogelijk. De kosten hiervoor variëren per land. Wil je hier graag meer over weten, neem dan contact op met onze klantenservice via info@troedoor.nl of via 026 – 479 0871.

Ja, zodra je bericht hebt gekregen dat je product klaar staat kun je tijdens openingstijden jouw aankoop afhalen in de winkel.