Kan ik bestellen zonder account?
Ja, je kunt een product bestellen zonder een account te maken. Het voordeel van wel een account aanmaken is dat je altijd al je bestellingen kunt terugvinden en je bij een volgende aankoop je adresgegevens als zijn ingevuld.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren
Is een artikel nog niet verzonden, dan kun je je bestelling wijzigen of annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@troedoor.nl of via 026 – 479 0871.
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Je online bestelling kun je afrekenen met iDeal, creditcard of overschrijving.
Wil je op een andere manier betalen? Neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@troedoor.nl of te bellen naar 026 – 479 0871.
Moet ik een aanbetaling doen?
Bij een maatwerk meubel is er altijd een aanbetaling, hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@troedoor.nl of via 026 – 479 0871.