Wij zijn op zoek naar een commercieel, administratief medewerker(s)!
40 uur (minimaal 20) | Heteren | +3 jaar werkervaring
Als Medewerker administratie bij J&E Teak Meubelen heb je een afwisselende baan. Je bent verantwoordelijk voor de operationele uitvoering van de administratie, ondersteunt onze buitendienst collega’s in Nederland en Duitsland en onderhoud operationele contacten met onze productiefaciliteit in Indonesië. Daarnaast heb je geregeld contact met klanten via mail en telefonisch.
Dit ga je doen:
Administratie - dagelijkse afhandeling inkomende/ uitgaande post en mailverkeer - initieert en optimaliseert administratieve procedures o.b.v. efficiëntie - bijhouden voorraadadministratie en regelmatig inventariseren - draagt zorg voor inkoop administratieve en facilitaire benodigdheden
Financiële administratie - uitvoeren boekhouding, debiteuren en crediteuren - dagelijkse verwerking van orders en inkoopfacturen J&E/ Troedoor - verzorgen van verkoopfacturen
Orderadministratie - dagelijkse administratieve verwerking van ingekomen orders - maken en verzenden van offertes en opvolging ervan - maken en verzenden periodieke nieuwsbrief aan relaties Wat verwachten we van jou: - Beschikbaar voor minimaal 20 uur per week (flexibel in te delen) - Minimaal MBO financieel/ administratief opleidingsniveau - Minimaal 3 jaar werkzaam in een soortgelijke functie - Goede kennis van Nederlandse en Duitse taal in woord en geschrift
Wat bieden we jou? - Een uitdagende functie waarin je veel vrijheid hebt voor eigen inbreng en initiatieven - Een hecht team om mee samen te werken - Een unieke werklocatie in een woonwinkel (goed bereikbaar, naast de A50)
Meer weten over deze vacature of is dit dé baan voor jou? Neem dan contact op met Marjan Goudkuil via marjan@jene.nl of via 026–4790871.